Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Amortyzatory przednie > Fox Racing Shox > 32 Talas 140 CTD FIT Factoryrejestrujzaloguj

FOX RACING SHOX 32 Talas 140 CTD FIT Factory

MTB XCMEnduro

parametry

Skok 110-140 mm
Średnica goleni 32 mm
Rozmiar koła 26"
Medium ściskane powietrze
Tłumienie hydrauliczne, zamknięty cartridge FIT
Regulacje powietrzne naprężenie wstępne, tłumienie powrotu, blokada skoku Lock-Out, dwustopniowa zmiana skoku, trzystopniowa regulacja tłumienia powolnej kompresji CTD, trzystopniowe ustawienie powolnej kompresji w pozycji Trail
Technologie głowica kuta z aluminium 7075 T6, rura sterowa 265 mm, magnezowe monolityczne golenie dolne, golenie górne z niklowanego aluminium z powłoką Kashima, mocowanie hamulca Post Mount, max. wielkość tarczy 203 mm
Mocowanie koła oś 9 mm
Informacje dodatkowe wersje: z osią QR 15 mm (4180 zł), z osią QR15 i stożkową rurą sterową (4250 zł)

dystrybucja

Cult-Bikes

Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
4020 zł

masa
1680 g

materiały dodatkowe

Fox Racing Shox 32 Talas 140 CTD FIT Factory

Amortyzatory przednie - to trzeba wiedzieć:
Upraszczając, przeznaczenie amortyzatora można utożsamić z jego skokiem. Zależność pomiędzy stylem jazdy a skokiem jest bardzo prosta: im ostrzej jeździmy w trudnym terenie, tym większy skok amortyzatora jest nam potrzebny. I tak z jednej strony, widelce przeznaczone do DH (downhillu) mają skok powyżej 170 mm, mocną dwupółkową konstrukcję i mocowanie piast osią o średnicy 20 mm. Widelce MTB do Cross Country (XC) mają sięgający 80 mm skok i są bardzo filigranowe. To w zupełności wystarcza, bo w tej dyscyplinie niska masa jest priorytetem. Poniższa tabelka przedstawia w przybliżeniu zakres skoku adekwatny do odpowiedniej dyscypliny kolarstwa.Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj