Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Amortyzatory przednie > Fox Racing Shox > 32 Float 29 120 CTD FIT Factoryrejestrujzaloguj

FOX RACING SHOX 32 Float 29 120 CTD FIT Factory

MTB XCM 29"

parametry

Skok 120 mm
Średnica goleni 32 mm
Rozmiar koła 29"
Medium ściskane powietrze
Tłumienie hydrauliczne, zamknięty cartridge FIT
Regulacje powietrzne naprężenie wstępne, tłumienie powrotu, blokada skoku Lock-Out, trzystopniowa regulacja tłumienia powolnej kompresji CTD, trzystopniowe ustawienie powolnej kompresji w pozycji Trail
Technologie głowica kuta z aluminium 7075 T6, rura sterowa 265 mm, magnezowe monolityczne golenie dolne, golenie górne z niklowanego aluminium z powłoką Kashima, mocowanie hamulca Post Mount, max. wielkość tarczy 203 mm
Mocowanie koła oś 9 mm
Informacje dodatkowe wersje: z osią QR 15 mm (3830 zł), z osią QR15 i stożkową rurą sterową (3890 zł)

dystrybucja

Cult-Bikes

Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
3670 zł

masa
1730 g

materiały dodatkowe

Fox Racing Shox 32 Float 29 120 CTD FIT Factory

Amortyzatory przednie - to trzeba wiedzieć:
Upraszczając, przeznaczenie amortyzatora można utożsamić z jego skokiem. Zależność pomiędzy stylem jazdy a skokiem jest bardzo prosta: im ostrzej jeździmy w trudnym terenie, tym większy skok amortyzatora jest nam potrzebny. I tak z jednej strony, widelce przeznaczone do DH (downhillu) mają skok powyżej 170 mm, mocną dwupółkową konstrukcję i mocowanie piast osią o średnicy 20 mm. Widelce MTB do Cross Country (XC) mają sięgający 80 mm skok i są bardzo filigranowe. To w zupełności wystarcza, bo w tej dyscyplinie niska masa jest priorytetem. Poniższa tabelka przedstawia w przybliżeniu zakres skoku adekwatny do odpowiedniej dyscypliny kolarstwa.Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj