-
- Arkus
- Author
- Batavus
- Cannondale
- Cervelo
- Colnago
- Corratec
- Creme
- Cube
- Dahon
- Diamondback
- Eastern Bikes
- Eurobike
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Haro
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Marin
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Montague
- Northtec
- NS Bikes
- Orbea
- Oscar
- Premium
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Sparta
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wethepeople
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
CLOUD PERFORM F4
parametry
Rozmiar | 1.5" |
---|---|
Łożyska | "maszynowe" |
Technologie | stery z redukcją na 1 i 1/8", wykonane z dwóch rodzajów aluminium: miski - AL6061, bieżnia - AL7075 |
Typ sterów | klasyczne |
dystrybucja
materiały dodatkowe
Stery - to trzeba wiedzieć:A-Head czy gwintowane? W rowerach stosowane są dwa systemy, dzięki którym możliwe jest skręcanie przedniego koła: A-Head i nakręcane na gwint. Jeśli rura sterowa widelca na całej długości jest gładka wymaga sterów A-Head i takiegoż mostka. Widelec z rurą gwintowaną przeznaczony jest do sterów skręcanych i mostka mocowanego na tzw. „duszę” (element rozporowy wsadzany do rury sterowej). Średnice główki ramy. Rama do sterów jednocalowych ma główkę o średnicy wewnętrznej wynoszącej 30.2 mm (+/- 0.2 mm); do sterów 1 i 1/8” - 34.0 mm (+/- 0.2 mm). W rowerach do „ciężkich” dyscyplin coraz popularniejszy staje się standard 1.5” o powiększonej średnicy łożysk, gdzie główka ramy ma średnicę 49.6 mm a rura sterowa 38.1 mm. Najnowszym pomysłem jest łączenie w jednym rowerze łożysk o dwóch rozmiarach: 1 i 1/8” u góry i 1,5” u dołu. Zintegrowane i półzintegrowane. Czytaj więcej
Regulacja sterów A-head
Od właściwej regulacji łożysk sterowych roweru zależy prowadzenie, bezpieczeństwo i sterowność roweru. Łożyska sterowe kierownicy muszą być ustawione na tyle lekko, żeby umożliwić łatwe obracanie kierownicą, a jednocześnie na tyle mocno, żeby nie było luzów, klekotu i brzęczenia. Pochylony rower powinien
Czytaj więcej
Stery "ukryte" w ramie - co warto wiedzieć
Do roku 2001 w świecie sterów wszystko było jasne. Znakomita większość rozwiązań charakteryzowała się umieszczeniem łożysk na zewnątrz ramy, a średnica obudów tychże łożysk była większa od średnicy jej główki.
Czytaj więcej