Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Ghost > Cagua Lectorrejestrujzaloguj

GHOST Cagua Lector

Enduro

parametry

Materiał ramyMateriał ramyHM carbon / aluminium 7005
TechnologieTechnologieMIMS, SCL, czterozawiasowy system amortyzacji
RozmiaryRozmiary 40, 44, 48, 52, 56 cm
Przedni amortyzatorPrzedni amortyzator Fox Forx 36 Talas Air FIT Kashima RC2 2-Position, rura sterowa 1.5", oś QR 20 mm
Tylny amortyzatorTylny amortyzator Rock Shox Monarch Plus RC3
Skok przódSkok przód 170/130 mm
Skok tyłSkok tył 165 mm
KorbyKorby SRAM X.0 36-22 z.
Łożyska suportuŁożyska suportu SRAM Pressfit BB
KasetaKaseta SRAM PG1070 (11-36) 10-rz.
ŁańcuchŁańcuch b.d.
Przednia przerzutkaPrzednia przerzutka SRAM X.0
Tylna przerzutkaTylna przerzutka SRAM X.0
ManetkiManetki SRAM X.0 Trigger
Dźwignie hamulcoweDźwignie hamulcowe SRAM X.0
HamulceHamulce SRAM X.0, hydrauliczne, 200/180 mm
PiastyPiasty Tune King/Kong X12 mm
ObręczeObręcze Alex Supra 30
OponyOpony Schwalbe Fat Albert F/R 2.4
Rozmiar kołaRozmiar koła 26"
KierownicaKierownica Truvativ Boobar 740-780/31.8 mm
Wspornik kierownicyWspornik kierownicy Truvativ Holzfeller
Łożyska sterówŁożyska sterów FSA Orbit 1.5"
Wspornik siodłaWspornik siodła Rock Shox Reverb 31.6 mmm, regulowany skok 100 mm
SiodłoSiodło Selle Italia SLR XC
PedałyPedały -
Wyposażenie dodatkoweWyposażenie dodatkowe -

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 48 cm

595 mm74°66,5°435 mm1160 mm

cena
22 999 zł

masa
13 500 g

skok
przód 170/130 mm
tył 165 mm

materiały dodatkowe

Ghost 2013
Zobacz zapowiedź kolekcji 2013 Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj