Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Ghost > AMR Plus Lector 9000rejestrujzaloguj

GHOST AMR Plus Lector 9000

Enduro

parametry

Materiał ramyMateriał ramyHM carbon / aluminium
TechnologieTechnologieMIMS, SCL, czterozawiasowy system amortyzacji
RozmiaryRozmiary 40, 44, 48, 52, 56 cm
Przedni amortyzatorPrzedni amortyzator Fox Forx Talas Air FIT Kashima RLC 2-Position, stożkowa rura sterowa, oś QR 15 mm
Tylny amortyzatorTylny amortyzator Fox Float RP23 Kashima Boost Valve
Skok przódSkok przód 150/120 mm
Skok tyłSkok tył 150 mm
KorbyKorby SRAM X.0 44-33-22 z.
Łożyska suportuŁożyska suportu Shimano Pressfit BB
KasetaKaseta SRAM PG1070 (11-32) 10-rz.
ŁańcuchŁańcuch b.d.
Przednia przerzutkaPrzednia przerzutka SRAM X.0
Tylna przerzutkaTylna przerzutka SRAM X.0
ManetkiManetki SRAM X.0 Trigger
Dźwignie hamulcoweDźwignie hamulcowe SRAM X.0
HamulceHamulce SRAM X.0., hydrauliczne, 180 mm
PiastyPiasty Tune King/Kong X12 mm
ObręczeObręcze Alex FD19
OponyOpony Schwalbe Nobby Nic 2.25
Rozmiar kołaRozmiar koła 26"
KierownicaKierownica Syncros Rizer AM Carbon 710/31,8 mm
Wspornik kierownicyWspornik kierownicy Syncros AM V2 6061
Łożyska sterówŁożyska sterów FSA RC 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodłaWspornik siodła Rock Shox Reverb 31,8 mmm, regulowany skok 100 mm
SiodłoSiodło Selle Italia SLR XC
PedałyPedały -
Wyposażenie dodatkoweWyposażenie dodatkowe -

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 48 cm

595 mm74°67°435 mm1150 mm

cena
21 199 zł

masa
11 700 g

skok
przód 150/120 mm
tył 150 mm

materiały dodatkowe

Ghost 2013
Zobacz zapowiedź kolekcji 2013 Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj