Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Jamis > Dakar XCT Racerejestrujzaloguj

JAMIS Dakar XCT Race

Enduro

parametry

Materiał ramyMateriał ramy aluminium Kinesium
TechnologieTechnologiejednozawiasowy system amortyzacji MP4, poszerzana główka, zintegrowane łożyska sterów, asymetryczny dolne widełki wahacza, tylna oś Maxle Lite
RozmiaryRozmiary 15", 17", 19", 21"
Przedni amortyzatorPrzedni amortyzator Fox 32 FIT, oś 15 mm, stożkowa rura sterowa, blokada skoku
Tylny amortyzatorTylny amortyzator Fox RP23 XV Boost Valve
Skok przódSkok przód 140 mm
Skok tyłSkok tył 130 mm
KorbyKorby SRAM S1000 39-26 z.
Łożyska suportuŁożyska suportu SRAM GXP
KasetaKaseta SRAM PG-1050 (12-36) 10-rz.
ŁańcuchŁańcuch SRAM PC-1051
Przednia przerzutkaPrzednia przerzutka SRAM X.7
Tylna przerzutkaTylna przerzutka SRAM X.9, średni wózek
ManetkiManetki SRAM X.9
Dźwignie hamulcoweDźwignie hamulcowe Avid Elixir 3
HamulceHamulce Avid Elixir 3, hydrauliczne, 180/160 mm
KołaKoła Sun/Ringle Ryde Comp (15 mm; 12 mm)
OponyOpony Geax Gato 2.3"
Rozmiar kołaRozmiar koła 26"
KierownicaKierownica Ritchey Comp Rizer, gięta, 31,8x670 mm
Wspornik kierownicyWspornik kierownicy Ritchey Comp 4-axis 110 mm
Łożyska sterówŁożyska sterów FSA Orbit 1.5 Zero stack 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodłaWspornik siodła Ritchey Comp 31,6x400 mm
SiodłoSiodło WTB Volt Race, pręty cr-mo
PedałyPedały -
Wyposażenie dodatkoweWyposażenie dodatkowe -

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 19"

602 mm73°67,5°423 mm1133 mm

cena
9999,90 zł

masa
13 600 g

skok
przód 140 mm
tył 130 mm

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj