Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Jamis > Dakar AMTrejestrujzaloguj

JAMIS Dakar AMT

Enduro

parametry

Materiał ramyMateriał ramy aluminium Kinesium
TechnologieTechnologiejednozawiasowy system amortyzacji MP4, poszerzana główka, zintegrowane łożyska sterów, asymetryczny dolne widełki wahacza, tylna oś Maxle Lite 12x135 mm, mocowanie ISCG03
RozmiaryRozmiary 15", 17", 19", 21"
Przedni amortyzatorPrzedni amortyzator Rock Shox Lyric RC Solo Air, oś 20 mm Maxle Lite, stożkowa rura sterowa
Tylny amortyzatorTylny amortyzator Rock Shox Monarch Plus RC3 High Volume
Skok przódSkok przód 160 mm
Skok tyłSkok tył 150 mm
KorbyKorby Shimano SLX FC-M660 42-32-34 z.
Łożyska suportuŁożyska suportu Shimano SLX
KasetaKaseta Shimano CS-HG81 (11-36) 10-rz.
ŁańcuchŁańcuch Shimano CN-HG74
Przednia przerzutkaPrzednia przerzutka Shimano SLX FD-M661
Tylna przerzutkaTylna przerzutka Shimano XT RD-M780 Shadow
ManetkiManetki Shimano SLX
Dźwignie hamulcoweDźwignie hamulcowe Hayes Prime Expert
HamulceHamulce Hayes Prime Expert, hydrauliczne, 180/160 mm
KołaKoła Sun/Ringle Charger Expert
OponyOpony Geax Gato 2.3", zwijane
Rozmiar kołaRozmiar koła 26"
KierownicaKierownica Syncros AM, gięta, 31,8x710 mm
Wspornik kierownicyWspornik kierownicy Syncros AM 110 mm
Łożyska sterówŁożyska sterów FSA Orbit 1.5 Zero stack 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodłaWspornik siodła Syncros AM 31,6x400 mm
SiodłoSiodło WTB Volt Race, pręty cr-mo
PedałyPedały -
Wyposażenie dodatkoweWyposażenie dodatkowe -

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 19"

586 mm73°68°430 mm1123 mm

cena
11 899,90 zł

masa
13 600 g

skok
przód 160 mm
tył 150 mm

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj