-
- Arkus
- Author
- Batavus
- Cannondale
- Cervelo
- Colnago
- Corratec
- Creme
- Cube
- Dahon
- Diamondback
- Eastern Bikes
- Eurobike
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Haro
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Marin
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Montague
- Northtec
- NS Bikes
- Orbea
- Oscar
- Premium
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Sparta
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wethepeople
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
IBIS Mojo SL-R
parametry
Rozmiary | S, M, L, XL |
---|---|
Materiał ramy | carbon |
Technologie | system zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu DW-Link, poszerzana główka ramy 1i1/8"-1.5", tylna oś 12x142 mm, przednia przerzutka montowana bezpośrednio do ramy, mufa suportu BB92, carbonowe mocowanie tylnego hamulca Post Mount |
Skok | tak |
Skok | 140 mm |
Informacje dodatkowe | wersje kolorystyczne: black and blue, DB5 silver, south beach white, lamborine orange |
dystrybucja
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
Geometria dla rozmiaru M
580 mm73°69°*429 mmcena
7500 zł
masa
2250 g
skok
140 mm
materiały dodatkowe
To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar i geometria ramy jest sposobem na dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Geometria wyznaczona jest przez punkty podparcia rowerzysty: kierownicę, oś suportu (a zatem pedały) i siodełko oraz obie osie kół.
Rozmiar
to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej