Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Przerzutki tylne > Shimano > Ultegrarejestrujzaloguj

SHIMANO Ultegra

Szosa

parametry

Maksymalna ilość obsługiwanych biegów 10
Technologie konstrukcja o szerokim zawiasie zmniejszająca ryzyko odkształceń, maks. tylna zębatka: 28T, maks. przednia dyferencja: 16T (SS), 22T (GS), całkowita pojemność: 33T (SS), 39T (GS), normalna sprężyna Top Normal, krótki (SS) lub średni (GS) wózek, korpus i ogniwa z aluminium, wózek kompozytowy, uszczelnione sworznie
Informacje dodatkowe wersje: RD-6700-SS (srebrna, 313 zł); RD-6700-GS (srebrna, 341 zł); RD-6700-SS (szara, 342 zł); RD-6700-GS (szara, 362 zł)

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Maksymalna ilość obsługiwanych biegów 10

cena
313-362 zł

masa
189 g (SS), 199 g (GS)

materiały dodatkowe

Przerzutki tylne - to trzeba wiedzieć
Czyj system? Shimano i SRAM stosują inną ilość linki ciągniętej przez manetkę. W systemie Shimano jest to 1:2 a w ESP 1:1, czyli gdy manetka Shimano pociągnie 1 mm przerzutka przesunie się o 2 mm. Natomiast manetka SRAM w jednym kliknięciu ciągnie 1mm linki czemu odpowiada ruch przerzutki o 1 mm. Dzięki temu system SRAM jest bardziej odporny na trudne warunki pracy. Z różnicy tych wartości wynika niekompatybilność obu systemów. Trzecim systemem są szosowe przerzutki i klamkomanetki firmy Campagnolo niewspółpracujące z żadnym z powyższych systemów..
Długość wózka
Średnica kółeczek wózka = ilość ząbków
Maksymalna liczba przełożeń
Low Normal czy klasycznie?
Mocowanie
Materiały i łożyska
Czytaj więcej

Regulacja przerzutek
Nie ma nic bardziej denerwującego jak rozregulowane przerzutki podczas planowanej od dawna wycieczki. Zamiast cieszyć się jazdą i podziwiać krajobraz, wściekasz się że biegi nie wchodzą, łańcuch ociera i nerwowo próbujesz kręcić śrubką przy manetce, a jak sam nie możesz sobie dać rady prosisz kumpli o pomoc, a regulacja wcale nie jest trudna. Przeczytaj to się przekonasz.
Czytaj więcej

Pojemność napędu
Przerzutki rowerów górskich i szosowych są tak zaprojektowane, aby prawidłowo współpracować z korbą napędową (przerzutka przednia) i kasetą (przerzutka tylna). Jedną z najważniejszych cech każdej przerzutki jest tzw. pojemność, która jest wyrażana liczbą. Powstaje po odjęciu Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj