-
- Arkus
- Author
- Batavus
- Cannondale
- Cervelo
- Colnago
- Corratec
- Creme
- Cube
- Dahon
- Diamondback
- Eastern Bikes
- Eurobike
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Haro
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Marin
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Montague
- Northtec
- NS Bikes
- Orbea
- Oscar
- Premium
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Sparta
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wethepeople
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
SHIMANO 105

parametry
Ilość obsługiwanych zębatek | wersje do mechanizmów z dwiema i trzema zębatkami |
---|---|
Technologie | Down Swing, dolny ciąg linki, przednia indeksowana zmiana przełożeń Dual SIS, konstrukcja o szerokim ogniwie wewnętrznym, udoskonalony kształt wózka łańcucha, płynniejsza zmiana przełożeń z pełnym obciążeniem, pojemność: 16T (FD-5700, dwurzędowe), 20T (FD-5703, trzyrzędowe) |
Informacje dodatkowe | wersje: czarna, srebrna; FD-5700-F - na hak (dwurzędowa, 137 zł), FD-5700-B - z obejmą o średnicach 34,9 lub 31,8/28,6 mm (142-144 zł); FD-5703-F - na hak (trzyrzędowa, 147 zł), FD-5703-B - z obejmą o średnicach 34,9 lub 31,8/28,6 mm (151-154 zł) |
dystrybucja
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
cena
137-154 zł
masa
105 g (FD-5700-B); 89 g (FD-5700-F); 132 g (FD-5703-B); 114 g (FD-5703-F)
materiały dodatkowe
Przerzutki przednie - to trzeba wiedzieć
Mocowanie: przerzutka przednia może być mocowana do roweru na trzy sposoby: obejmą do rury podsiodłowej, blachą do szalki osi suportowej lub śrubą do haka zintegrowanego z ramą.
Typ przerzutki
Do ilu zębatek korby?
Przebieg linki
Szerokość i kształt prowadnicy
Czytaj więcej
Regulacja przerzutek
Nie ma nic bardziej denerwującego jak rozregulowane przerzutki podczas planowanej od dawna wycieczki. Zamiast cieszyć się jazdą i podziwiać krajobraz, wściekasz się że biegi nie wchodzą, łańcuch ociera i nerwowo próbujesz kręcić śrubką przy manetce, a jak sam nie możesz sobie dać rady prosisz kumpli o pomoc, a regulacja wcale nie jest trudna. Przeczytaj to się przekonasz.
Czytaj więcej
Pojemność napędu
Przerzutki rowerów górskich i szosowych są tak zaprojektowane, aby prawidłowo współpracować z korbą napędową (przerzutka przednia) i kasetą (przerzutka tylna). Jedną z najważniejszych cech każdej przerzutki jest tzw. pojemność, która jest wyrażana liczbą. Powstaje po odjęciu Czytaj więcej