-
- Arkus
- Author
- Batavus
- Cannondale
- Cervelo
- Colnago
- Corratec
- Creme
- Cube
- Dahon
- Diamondback
- Eastern Bikes
- Eurobike
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Haro
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Marin
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Montague
- Northtec
- NS Bikes
- Orbea
- Oscar
- Premium
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Sparta
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wethepeople
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
SHIMANO Dura-Ace
parametry
Ilość obsługiwanych biegów | 2x10 |
---|---|
Technologie | Dual Control, Super SLR, prowadzenie linki pod owijką, lepszy dostęp do klamek hamulca od góry dzięki bliżej położonemu trzpieniowi, łatwa regulacja zasięgu, możliwość regulacji położenia dźwigni przerzutki/hamulca, opływowa, ergonomiczna konstrukcja, klamka hamulca wykonana z carbonu, obejma mocująca i śruba wykonane z tytanu |
Informacje dodatkowe | symbol: ST-7900 |
dystrybucja
materiały dodatkowe
Manetki - to trzeba wiedzieć
Jak chcesz zmieniać biegi? W chwili obecnej współistnieją trzy główne systemy zmiany przełożeń dla rowerów górskich i dwa dla szosowych:
- cynglowe - np. Rapid Fire Plus, EZ-Fire, Tap Fire (Shimano), Trigger (SRAM), Suntour. Do obsługi zmiany biegów używa się dźwigienek obsługiwanych kciukami i ewentualnie palcami wskazującymi
- obrotowe – np. Grip Shift (SRAM), Revoshift (Shimano), Suntour. Biegi zmienia się obracając pierścień manetki.
- w rowerach szosowych stosuje się zintegrowane klamkomanetki, w których biegi zmienia się dźwignią hamulcową i dodatkową dźwigienką np. STI (Shimano), Ergopower (Campagnolo), Double Tap (SRAM). Czytaj więcej
Regulacja przerzutek
Nie ma nic bardziej denerwującego jak rozregulowane przerzutki podczas planowanej od dawna wycieczki. Zamiast cieszyć się jazdą i podziwiać krajobraz, wściekasz się że biegi nie wchodzą, łańcuch ociera i nerwowo próbujesz kręcić śrubką przy manetce, a jak sam nie możesz sobie dać rady prosisz kumpli o pomoc, a regulacja wcale nie jest trudna. Przeczytaj to się przekonasz.
Czytaj więcej