Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Hamulce tarczowe > Formula > Tarcze hamulcowerejestrujzaloguj

FORMULA Tarcze hamulcowe

parametry

średnice i mocowanie tarcz 140; 160; 180; 203 mm; IS, CL
Technologie jednoczęściowe tarcze IS: 160, 180, 203 mm; jednoczęściowe tarcze z adapterem Center Lock: 160, 180, 203 mm; dwuczęściowe tarcze (nośnik aluminiowy) IS: 140, 160, 180, 203 mm; dwuczęściowe tarcze (nośnik aluminiowy) z adapterem Center Lock: 160, 180mm

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
108-300 zł

masa
78-157 g

materiały dodatkowe

Hamulce tarczowe - to trzeba wiedzieć:
Hydrauliczne czy mechaniczne? Hamulce tarczowe dzielą się na hydrauliczne (w których specjalny płyn pośredniczy w przekazaniu siły z dźwigni do zacisku) i mechaniczne (do przekazania siły wykorzystano linkę hamulcową). Istnieją także konstrukcje łączące oba te systemy: do przekazania siły wykorzystano linkę, ale same klocki dociskane są płynem hydraulicznym. Dzięki prostszej konstrukcji hamulce mechaniczne są tańsze, jednak mają mniejszą siłę i jest ona trudniejsza do dozowania (słaba modulacja). Są też bardziej wrażliwe na zabrudzenia. Hamulce hydrauliczne pozbawione są tych wad i lepiej sprawdzają się w trudnych warunkach pogodowych, są jednak droższe. Obecnie wszystkie dostępne hydrauliczne hamulce tarczowe działają w systemie otwartym. Oznacza to, że są wyposażone w zbiornik wyrównawczy, w którym gromadzi się rozgrzany płyn hamulcowy zwiększający swoją objętość podczas długotrwałego hamowania.
Elementy systemu. Hamulce tarczowe składają się z wielu współpracujących elementów. Przy planowaniu zakupów weź je wszystkie pod uwagę! Są to: Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj