Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Dźwignie hamulcowe > TRP > RL970rejestrujzaloguj

TRP RL970

Szosa

parametry

Technologie dźwignie hamulcowe do kierownic Time Trial, materiały: carbonowa klamka, aluminiowy korpus, wewnętrzne prowadzenie linki, sprężyna powrotna, do użytku zarówno z hamulcami szczękowymi jak i cantilever, mocowanie o średnicy 19-20,6 mm

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
264 zł

masa
138 g

materiały dodatkowe

Dźwignie hamulcowe - to trzeba wiedzieć:
Kompatybilność. Dźwignie przeznaczone do hamulców typu V-Brake mają inną budowę od tych przeznaczonych do hamulców typu Cantilever i nie są one kompatybilne. Hamulce, w których połączono dźwignie przeznaczone do hamulców typu Cantilever z szczękami V-Brake będą się charakteryzowały olbrzymią siłą ścisku bardzo trudną do dozowania. W przypadku odwrotnym hamulce będą bardzo słabe.
Dźwignie do hydraulicznych hamulców tarczowych są sprzedawane w zestawie z zaciskiem i przewodem hydraulicznym. Ze względu na różne objętości cylinderków i różne skoki tłoczków nie zalecamy mieszania dźwigni i zacisków różnych producentów lub z różnych grup. Również hamulce szosowe wymagają specyficznych dźwigni. Oprócz specjalistycznych szosowych mogą je także obsługiwać dźwignie do hamulców Cantilever.
Długość i pozycja klamki. Sportowa i agresywna jazda terenowa pozwala angażować do hamowania tylko dwa palce, klamki rekreacyjne powinny umożliwiać obsługę większą ilością palców. Większość firm zapewnia także regulację oddalenia dźwigni od kierownicy. Pozwala to Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj