Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Amortyzatory przednie > SR Suntour > XCR LO-Drejestrujzaloguj

SR SUNTOUR XCR LO-D

MTB

parametry

Średnica goleni 30 mm
Medium ściskane sprężyna stalowa
Tłumienie hydrauliczne
Regulacje naprężenie wstępne, tłumienie powrotu, blokada skoku
Technologie głowica z aluminium, rura sterowa (1 i 1/8", 255 mm) ze stali STKM, magnezowe monolityczne golenie dolne, golenie górne ze stali STKM, mocowanie hamulca Post Mount + V-Brake, max. wielkość tarczy 185 mm
Mocowanie koła oś 9 mm
Informacje dodatkowe wersje: czarna, biała, z mocowaniem tylko do hamulca tarczowego, z mocowaniem do hamulca tarczowego i V-Brake

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
399 zł

26"

masa
2250 g

skok
100 mm

materiały dodatkowe

Amortyzatory przednie - to trzeba wiedzieć:
Upraszczając, przeznaczenie amortyzatora można utożsamić z jego skokiem. Zależność pomiędzy stylem jazdy a skokiem jest bardzo prosta: im ostrzej jeździmy w trudnym terenie, tym większy skok amortyzatora jest nam potrzebny. I tak z jednej strony, widelce przeznaczone do DH (downhillu) mają skok powyżej 170 mm, mocną dwupółkową konstrukcję i mocowanie piast osią o średnicy 20 mm. Widelce MTB do Cross Country (XC) mają sięgający 80 mm skok i są bardzo filigranowe. To w zupełności wystarcza, bo w tej dyscyplinie niska masa jest priorytetem. Poniższa tabelka przedstawia w przybliżeniu zakres skoku adekwatny do odpowiedniej dyscypliny kolarstwa.Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj