-
- Arkus
- Author
- Batavus
- Cannondale
- Cervelo
- Colnago
- Corratec
- Creme
- Cube
- Dahon
- Diamondback
- Eastern Bikes
- Eurobike
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Haro
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Marin
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Montague
- Northtec
- NS Bikes
- Orbea
- Oscar
- Premium
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Sparta
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wethepeople
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
MARZOCCHI 888 RCV
parametry
Średnica goleni | 38 mm |
---|---|
Medium ściskane | sprężyna stalowa |
Tłumienie | hydrauliczne RV |
Regulacje | powietrzne i mechaniczne naprężenie wstępne, tłumienie powrotu, tłumienie kompresji |
Technologie | RV, CV, płaskie głowice kute z aluminium, aluminiowa rura sterowa, magnezowe monolityczne golenie dolne, golenie górne z anodowanego aluminium,
mocowanie hamulca Post Mount, max. wielkość tarczy 230 mm |
Mocowanie koła | oś 20 mm |
dystrybucja
materiały dodatkowe
Amortyzatory przednie - to trzeba wiedzieć:
Upraszczając, przeznaczenie amortyzatora można utożsamić z jego skokiem. Zależność pomiędzy stylem jazdy a skokiem jest bardzo prosta: im ostrzej jeździmy w trudnym terenie, tym większy skok amortyzatora jest nam potrzebny. I tak z jednej strony, widelce przeznaczone do DH (downhillu) mają skok powyżej 170 mm, mocną dwupółkową konstrukcję i mocowanie piast osią o średnicy 20 mm. Widelce MTB do Cross Country (XC) mają sięgający 80 mm skok i są bardzo filigranowe. To w zupełności wystarcza, bo w tej dyscyplinie niska masa jest priorytetem. Poniższa tabelka przedstawia w przybliżeniu zakres skoku adekwatny do odpowiedniej dyscypliny kolarstwa.Czytaj więcej
Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić.
Czytaj więcej